Hatékony ügyfélszolgálat
![](https://uj.csaba-college.hu/wp-content/uploads/2021/06/Hatekony-ugyfelszolgalat2.jpg)
Az Ön ügyfélszolgálati munkatársai ügyfeleket nyernek meg azáltal, hogy professzionálisan kommunikálnak, valamint időt (is) nyernek azzal, hogy pontosan, célratörően kérdeznek. Ezen kívűl nem veszítik el önmagukat, hiszen tudják alkalmazni azokat az eljárásokat a konfliktuskezelésben, amelyek megakadályozzák az egyéni stressz-állapotok kialakulását.
Online jelentkezés
KIKNEK AJÁNLJUK?
Az alábbi területen dolgozó munkatársak számára:
- Piackutatás
- Műszaki terület (help desk tanácsadással foglalkozók)
- Jogi terület (reklamációkezelés)
- Pszichológiai vonatkozású terület (konfliktushelyzetek kezelése)
TANFOLYAM HELYSZÍNE
- Csaba – College Székháza (5600 Békéscsaba, Luther u. 10.)
- igény esetén „kihelyezett” forma
A TRÉNING FŐBB TÉMAKÖREI
- Minőségi ügyfélszolgálat
- Az ügyfélszolgálati hatékonyság fokozása
- Értékesítési ismeretek ügyfélszolgálati munkatársak részére
- Ügyfélkapcsolati specialitások