HATÉKONY ÜGYFÉLSZOLGÁLAT

Az Ön ügyfélszolgálati munkatársai ügyfeleket nyernek meg azáltal, hogy professzionálisan kommunikálnak, valamint időt (is) nyernek azzal, hogy pontosan, célratörően kérdeznek. Ezen kívűl nem veszítik el önmagukat, hiszen tudják alkalmazni azokat az eljárásokat a konfliktuskezelésben, amelyek megakadályozzák az egyéni stressz-állapotok kialakulását.

Online jelentkezés

KIKNEK AJÁNLJUK?

Az alábbi területen dolgozó munkatársak számára:

  • Piackutatás
  • Műszaki terület (help desk tanácsadással foglalkozók)
  • Jogi terület (reklamációkezelés)
  • Pszichológiai vonatkozású terület (konfliktushelyzetek kezelése)


TANFOLYAM HELYSZÍNE

  • Csaba – College Székháza (5600 Békéscsaba, Luther u. 10.)
  • igény esetén „kihelyezett” forma

A TRÉNING FŐBB TÉMAKÖREI

  • Minőségi ügyfélszolgálat
  • Az ügyfélszolgálati hatékonyság fokozása
  • Értékesítési ismeretek ügyfélszolgálati munkatársak részére
  • Ügyfélkapcsolati specialitások